Mooie winst JO17-1 in Volkel

5408AJ
VOLKEL
tel. 0413-273336

Prinses irene tegen Volkel een mooie wedstrijd om zeker van te winnen. We begonnen met de wedstrijd, we waren eerst redelijk fel maar we gingen met het tempo van de tegenstander meespelen, niet goed,. We kregen een paar kansen een van Vin vanuit vrije trap net tegen de paal, jammer maar we moesten de andere kansen echt afmaken en toen kregen we een kans Jannes met Even mooi uitgespeeld, Jorn goal eerste helft.  Maar we waren nog niet al te fel iets verder kregen we een goal tegen we stonden echt te slapen overal, we gingen met 1-1 de rust in.

We hadden het in de rust over dat we feller moesten zijn duels pakken en coaching. 2e helft werd ik gewisseld met Even. Nu moesten we echt gaan knallen en winnen van deze ploeg. we zijn beter aan het voetballen het ging al beter, we kregen veel meer kansen en toen maakte Vin de 2-1 heel mooi, we pakten feller onze duels en coaching ging beter. Mitch kwam iets te hard aan in een duel en kreeg geel,  hij moest van het veld dit was gevaarlijk voor ons toen werd Jorn en Sam gewisseld. Met Even en Thijs we gingen verder en Even maakte mooie acties waardoor hij een goal scoorde, 3-1.  We bleven lekker voetballen en hebben ons goed opgepakt na de 1e helft. 3-1 winst van volkel 3 puntjes lekker op naar de volgende⚽️

Giel verstege