RKSV Prinses Irene 1 (zon) - DAW Schaijk 1 (zon)

RKSV Prinses Irene 1 (zon) - DAW Schaijk 1 (zon)

Zondag de laatste thuiswedstrijd van het seizoen. Een seizoen dat mede door Corona een wat vreemd beloop had, met wedstrijden zonder toeschouwers en een lange (Corona) stop. Prinses Irene heeft een moeizaam seizoen doorgemaakt. Tot Corona weer nadrukkelijk zijn sporen drukte op het verloop ging het redelijk. Daarna was het vooral instabiel en heeft de ploeg ook het nodige geluk gehad. Denk bijvoorbeeld aan de wedstrijden tegen Helvoirt (uit) Real Lunet (thuis), CHC (uit). Natuurlijk hebben ze ook punten laten liggen. Toch waren er weinig wedstrijden waarin de ploeg de wedstrijd onder controle had.

Zondag krijgen we DAW op bezoek,  de uitwedstrijd was de eerste wedstrijd van het seizoen. Die werd erg ongelukkig verloren in de slotminuut van de blessuretijd. Voor Prinses Irene staat er niets meer op het spel, voor DAW des te meer, want zij kunnen de periodetitel overnemen van kampioen Volharding, als ze als hoogste in de eindstand eindigen. SVSSS en CHC hebben al een periodetitel. Het gaat nog tussen de Schaijkenaren en Emplina om de nacompetitie voor promotie te halen. Hopelijk weet ons elftal het zondag wel op te brengen er een echte wedstrijd van te melken na het echec van afgelopen zondag bij Venhorst. Geen beleving, inzet en concentratie, dat win je geen wedstrijden! Hopelijk weet het elftal zondag in de laatste thuiswedstrijd wel weer te presteren en zo het seizoen, in ieder geval in eigen huis, wel goed af te sluiten. Een overwinning zou dan mooi zijn, maar misschien is dat teveel gevraagd tegen het dit seizoen goed presterende DAW.

Wedstrijdsponsor:
Roel Kling, Grond - Weg en Waterbouw uit Nistelrode

Kleedkamer

LOK. 1
LOK. 4

Wordt gespeeld op veld

HOOFDVELD

Wedstrijd-nummer

J.H. Bezemer

Opstelling/selectie

Opstelling:

Staf: