RKSV Prinses Irene 1 (zon) - CHC 1 (zon)

RKSV Prinses Irene 1 (zon) - CHC 1 (zon)

Zondag komt de Concordia Hertogstad Combinatie naar sportpark ‘De Schellen’. In ons archief vonden we nog een foto van een onderling treffen begin jaren 10 toen ze beide in de 3e klasse speelden.
De gedoodverfde kampioenskandidaat barst van de kwaliteit. Met ex profs als Anour Hadouir, die jarenlang in de ere-divisie speelde voor Willem 2, Roda JC en Excelsior en ook Frank van der Struijk, onder andere Willem 2 en NEC, hebben ze naast kwaliteit dus ook nog veel ervaring. In de spits staat Wesley Meeuwsen, jarenlang speelde hij op het hoogste amateurniveau (o.a. Blauw Geel, JVC,  De Treffers, OJC). Overal waar hij speelde was hij de topscorer van zijn team. Na 3 wedstrijden heeft hij er al weer 6 (!) in het netje liggen. Het elftal van de coach en broer van Hadouir, Fatah Hadouir, telt nog veel meer spelers met kwaliteit. Afgelopen zondag werd een van de sterkste ploegen in deze klasse, Olympia ‘18, nog makkelijk aan de kant geschoven (4-0).
Mag Prinses Irene hopen op een resultaat? Alles meer dan een nederlaag is zondag winst. Kansloos ben je natuurlijk nooit en door het aanvallende spel van CHC ligt hun kwetsbaarheid achterin. In de eerste wedstrijd van het seizoen lukte het Vianen Vooruit vier keer te scoren, waardoor het 4-4 werd.

Prinses Irene behaalde afgelopen zondag een verdiende en ook broodnodige overwinning in Heeswijk. In het nieuwe seizoen speelt het team zeker niet slecht en is vooral een echt collectief. Alleen tegen het sterke Volharding was het matig, vooral nadat binnen enkele minuten 2 doelpunten moesten worden geïncasseerd. In alle overige (ook beker) wedstrijden waren ze absoluut niet de mindere en had er soms gewoon meer ingezeten.
Wie weet kunnen de  ‘Van Tilburg Boys’ zondag voor een verrassing zorgen, al zal waarschijnlijk de individuele klasse van CHC, de doorslag geven.

Wedstrijd sponsor:
WAARDSE NISTELRODE B.V.

Kleedkamer

LOK. 1
LOK. 4

Wordt gespeeld op veld

HOOFDVELD

Wedstrijd-nummer

S.J.F. Huijs

Opstelling/selectie

Opstelling:

Wissels: