IN MEMORIAM: Wim van den Brand

1 april 2019 18:00

Bestuur

Ons bereikte het droevige bericht dat Wim van den Brand vrijdag 29 maart is overleden op 85-jarige leeftijd. Wim is 52 jaar lid geweest van onze vereniging.

Maart - In memoriam: Wim van den BrandWim was in het dorp bekend van zijn schoenenzaak, maar heeft ook daar buiten zeker een grote bijdrage geleverd aan de Nisseroîse gemeenschap. Zo was hij erg betrokken bij de carnavalsstichting, waar hij ook als Ere-president was benoemt, en was hij organist in de Sint Lambertus-kerk in Nistelrode.

Bij Prinses Irene werd hij gekend als een trouwe supporter van het eerste herenelftal, het elftal waar ook zijn kleinzoon Tim van den Brand actief is. Ook was hij jarenlang sponsor van onze sportvereniging vanuit zijn eigen onderneming. Daarnaast droeg hij als vrijwilliger zijn steentje bij. Zo maakte hij deel uit van een van de jubileumcommissies, waarbij toen de grootste loterij in de clubhistorie werd georganiseerd. Destijds was Wim het grote enthousiaste brein achter deze loterij.

Met het overlijden van Wim is Prinses Irene en de gemeenschap van Nistelrode een mooi en markant persoon kwijt geraakt. Namens het bestuur van Prinses Irene en al haar leden wensen wij zijn vrouw Paula, hun kinderen Jan, Paul, Mirjam, Marc en Frank, partners, (achter)kleinkinderen en allen die hem lief had veel sterkte toe om dit verlies te verwerken.

BESTUUR RKSV PRINSES IRENE

Op dinsdagavond 2 april zal er om 19.00 uur een avondwake plaatsvinden in de Sint Lambertuskerk te Nistelrode voor Wim van den Brand.
Bron: Beeld: Fam. Van den Brand, Archiefbeeld RKSV Prinses Irene

2019 In memoriam Ledennieuws Wim van den Brand