Gijs van Erp 250 wedstrijden Heren 1

10 mei 2015 9:15

Zondag 10 mei speelde Gijs van Erp zijn 250e wedstrijd in het 1e elftal. Gijs werd uitgebreid in het zonnetje gezet en in het Brabants Dagblad verscheen een mooi artikel, dat wij eerder publiceerden. Onze fotograaf Teun Bevers maakte een aantal leuke foto’s van het gebeuren.

Natuurlijk ontving Gijs, zoals de laatste jaren bij een 250e wedstrijd gebruikelijk, een ingelijst shirt. Van zijn teamgenoten ontving hij een tinnen bord. Zijn moeder had een prachtig fotoboek gemaakt met heel veel mooie actiefoto’s van de jubilaris.

Natuurlijk werd zijn vriendin Lonneke Pennings ook niet vergeten. Zij ontving van voorzitter René v.d. Ven, die weer een heel mooie speech had, een bos bloemen. Gijs is de 16e speler die de mijlpaal van 250 wedstrijden in het 1e elftal haalt, in de 75 jarige geschiedenis van Prinses Irene.

Onder applaus van een erehaag komt Gijs het veld op

Hier slechts een gedeelte van het publiek. Iedereen bleef na de wedstrijd om de huldiging mee te maken

Het lijkt of onze jongen hier wat verlegen is geworden!

Maar met Lonneke erbij is dat snel over

Vader Jos is trots op zijn zoon

Reserve aanvoeder Teun van Schadewijk overhandigt hem een tinnen bord namens zijn ploeggenoten