E2 (weer) kampioen!

5 juni 2023 14:30

De E2 is afgelopen zaterdag voor de 2e keer veld kampioen geworden! Het was een hele spannende wedstrijd tegen Be-Quick E1. Beide teams konden namelijk kampioen worden. De teams waren erg aan elkaar gewaagd. Het ging erg gelijk op en in de tweede helft kwamen de meiden van Prinses Irene met twee punten voor te staan. Helaas scoorde Be-Quick toen ook twee keer snel achter elkaar, waardoor het weer gelijk werd. Hoewel het kampioenschap met een gelijkspel ook binnen zou zijn, was het dus nog erg spannend. Want Be Quick mocht natuurlijk absoluut niet scoren! Met nog 4 minuten op de klok scoorde Prinses Irene! Met 5-4 heeft de E2 gewonnen en waren de meiden dus kampioen.

Een super knappe prestatie van de meiden! De spanning was de hele wedstrijd op de gezichtjes af te lezen, maar wat hebben ze zich goed geweerd! Gisteren om 15.30 uur hebben de meiden een kampioensreceptie gekregen waar ze door velen zijn gefeliciteerd. Nu is het tijd om na te genieten voor de meiden!

kampioenschap korfbal