Leuke avond met jubilarissen

8 juni 2023 0:00

Webmaster- Rita Pater; Fotograaf: Rob Cuijpers

Vrijdagavond 2 juni was, in een goed bezette kantine, de viering van verschillende jubilea van onze leden. Een keer in de zoveel jaar doet de vereniging dit, waardoor zo’n avond ook wat meer cachet krijgt als er meer jubilarissen, aanhang en andere leden aanwezig zijn. De avond was leuk opgezet door de activiteitencommissie.
De jubilarissen werden onder begeleiding van Sanne Hanegraaf en Isa v.d. Heijden naar voren gehaald. Isabelle v.d. Pas, lid van de activiteitencommissie, spelde hen de speld op die bij het jubileum hoorde. In totaal waren er 47 leden die in de afgelopen jaren, 25, 40, 50, 60 of 70 jaar lid waren/zijn van onze vereniging. Het was een geslaagde avond en zo te horen waren ook de feestelijke middelpunten te spreken over deze avond.

Rita Pater, voorzitter van de korfbalcommissie sprak de jubilerende korfbalsters (25 jarig- jubileum) toe. Frits van de Hogen, voorzitter van de seniorencommissie, deed hetzelfde bij de leden die hun 25-jarig (voetbal)jubileum vierden.
Voorzitter René van de Ven sprak de overige jubilerende leden toe. Natuurlijk kan op zo’n avond niet iedereen aanwezig zijn. Er waren enkele afmeldingen, maar de meeste waren er gewoon.

Komende tijd zullen we op deze site de teksten, die uitgesproken zijn bij de leden die 40, 50, 60 en 70 jaar lid zijn, publiceren met een foto. Onze voorzitter had er flink werk van gemaakt om hen de aandacht te geven die bij zo’n jubileum hoort. Vanzelfsprekend waren die voor de 25-jarige korter en die publiceren we hieronder van de korfbalafdeling. Later die van de 25-jarigen tegelijk en daarna individueel die van 40,50,60 en 70 jaar.

Teksten uitgesproken door Rita Pater 25 jarig jubileum:

Suzan_DSC_1248.JPGSuzan van Venrooij

Deze jubilaris heeft in de korfbalselectie gespeeld en maakt nu deel uit van het gezellige midweek 1 team. Ze heeft van haar hobby haar werk kunnen maken en is actief als directie-assistente bij de KNKV. Erg handig voor ons, om een kort lijntje te hebben richting de korfbalbond. Zij is dit jaar erg  in de weer geweest voor de "Schellie Kids" en heeft vele weken haar steentje bijgedragen, om voor de allerkleinsten alles in goede banen te leiden. Helaas gaat ze daar mee stoppen, maar we hopen je nog lang als actief speelsters op ons sportpark te mogen begroeten.

Pleun van Venrooij

Beppie.JPGDeze jubilaris heeft jaren in de selectie gespeeld. De afgelopen jaren heeft ze op sportief vlak een stapje terug gedaan en is ze in het team vanMidweek 1 gaan spelen. Ook draagt ze al een flinke tijd haar steentje bij als vrijwilliger, door iedere week er voor te zorgen dat alle korfbalwedstrijden van een scheidsrechter zijn voorzien. Na dit seizoen gaat zij door een slepende blessure, helaas stoppen als speelster én vrijwilliger. We hopen van harte dat we haar in de toekomst weer terugzien in onze vereniging.

Marina.JPGMarina van Venrooij

Deze jubilaris is een kartrekker op alle fronten. Na jaren de korfbalselectie op sleeptouw genomen te hebben, doet ze hetzelfde nu op een geweldige wijze binnen de senioren TC. Jarenlang verricht ze al vrijwilligerswerk binnen onze vereniging. Sinds de geboorte van haar dochter speelt ze haar wedstrijden in Midweek 1. Zoals we nu in kunnen inschatten is haar dochter qua fanatisme een kopie van mama, ze kan namelijk niet wachten om lid te mogen worden van de "Schellie Kidsclub".
We hopen van harte dat deze jubilaris én haar dochter dus nog heel lang onderdeel zullen blijven van onze vereniging.

Kim VerbruggenKim.JPG

Deze jubilaris heeft, na jaren op zondag gekorfbald te hebben, ook de overstap gemaakt naar Midweek 1. Ze is altijd in voor een geintje en houdt vooral van heel veel gezelligheid. Dit seizoen heeft zij er mede voor gezorgd dat de "Schellie Kids" wekelijks een leuk programma konden afwerken op ons sportpark. Wij hopen dat zij ook het komend seizoen mede deze kar wil blijven trekken en samen met haar zoon daar veel plezier aan blijft beleven.

Vivian van SantvoortVivian.JPG

Ook deze jubilaris heeft jaren in de selectie van de korfbalafdeling gespeeld en inmiddels de overstap gemaakt naar Midweek 1. Als begeleiding van senioren 2 heb ik vele jaren met haar samen mogen werken. Ze is een fijne sociale persoonlijkheid, waar je altijd van op aankunt. Een erg mooi moment was het behalen van het kampioenschap toen jij én je twee zussen samen in het 2e team speelden. Ook heeft deze jubilaris altijd vrijwilligerswerk verricht en is nu actief als teamouder binnen het team van haar dochter. We hopen dat ze samen met haar dochter nog lange tijd veel plezier heeft binnen onze vereniging.

Jubilarissen