Huldiging jubilarissen vrijdag 2 juni

30 mei 2023 0:00

Activiteitencommissie: Niek Leenders

Vrijdagavond 2 juni vindt er na wat langere tijd weer een huldiging van de jubilarissen plaats. Deze avond mogen we in totaal 47 leden huldigen. Onder deze totaal 47 leden zijn er vijftien 40, 50, 60 of 70 jaar lid van onze vereniging, De overige zijn 25 jaar lid.. Dit mogen we uiteraard niet voorbij laten gaan.

De avond start om 19:30 uur en het belooft wederom een gezellige avond te worden waarbij onze jubilerende leden in het zonnetje gezet worden.

Na afloop van het programma is er ruimte om onder het genot van een hapje en een drankje de jubilerende leden te feliciteren. Iedereen is bij deze avond uitgenodigd en welkom, we hopen dan ook op een hoge opkomst.

Jubilarissen