C1 speelt kampioenswedstrijd

29 mei 2023 10:00

Leiding C1

Aanstaande zaterdag spelen de meiden van de C1 hun tweede kampioenswedstrijd dit seizoen. In het najaar zijn ze met een gelijkspel tegen de directe concurrent kampioen geworden.

Het tweede deel van het veldseizoen (voorjaarscompetitie) heeft de C1 ook weer kans om het kampioenschap binnen te slepen. Aangezien alle teams in de poule aan elkaar gewaagd zijn, is het heel erg spannend en kan er nog van alles gebeuren. Het zal erom spannen, omdat zowel Prinses Irene als Corridor nu bovenaan staan met 7 punten. Korloo, de tegenstander van 3 juni heeft 6 punten en zou theoretisch gezien dus óók nog kampioen kunnen worden indien Corridor verliest en ze zelf winnen. Om het heft in eigen hand te nemen en kampioen te worden moeten de meiden van Prinses Irene dus winnen en daarvoor hebben ze dan ook alle support nodig! Indien zowel Corridor als Prinses Irene wint, dan delen ze de eerste plek en worden beide teams kampioen.

Kom jij de C1 aanmoedigen en helpen het kampioenschap binnen te slepen?

De C1 speelt om 11:15 thuis tegen Korloo. Alle supporters zijn van harte welkom om de meiden naar het kampioenschap te juichen!
Bron: Prinses Irene

kampioenalert kampioenschap korfbal