Pupil van de week: Vera de Mie

25 januari 2023 10:15

Vera de Mie

Afgelopen zondag was Vera de Mie de pupil van de week bij de wedstrijd van het eerste korfbalteam.

Vandaag was ik pupil van de week. Na warm te hebben gelopen met het eerste, mocht ik voor de wedstrijd nog even inschieten. Met Laura v.d. Ven liep ik samen op. En vlak voor de start van de wedstrijd nam ik een doorloopbal, en hij zat er in! Iedereen ging klappen. Van de scheidsrechter kreeg ik een beker en een certificaat. Op de bank mocht ik naar de 1e helft kijken. Ik heb het heel leuk gehad en ben blij dat ze van Stormvogels hebben gewonnen.

Groetjes Vera de Mie

korfbal pupil van de week