Sjuul kiest voor nieuwe uitdaging

22 januari 2023 13:30

Bestuur

Na vijf seizoenen als assistent trainer bij onze vereniging te hebben gefunctioneerd kiest Sjuul van der Heijden voor een nieuwe uitdaging. Voor de vereniging kwam dit niet onverwacht en past ook perfect in het plaatje zoals we dat in het verleden hebben opgesteld. Dit seizoen verwacht Sjuul zijn TC2 te behalen en met deze opleiding en de ervaring die hij bij onze vereniging heeft opgedaan is het tijd om in een andere omgeving zich verder te ontwikkelen. Met zijn kijk op het voetbal en zijn ambitie moet dit zeker gaan lukken en wensen wij hem veel succes.

Wij kijken terug op een heel mooie samenwerking waarin hij heeft laten zien dat hij een goede bijdrage levert aan de ontwikkeling van een team en individuele spelers. Zo zijn de afgelopen jaren verschillende spelers vanuit het tweede uitgegroeid naar een vaste waarde in ons eerste elftal.

Het vertrek van Sjuul vinden wij jammer maar hebben alle begrip voor de gemaakte afweging en ondersteunen wij van harte dat hij een aantal jaren bij een andere vereniging als trainer gaat functioneren.

Door het vertrek van Sjuul zijn wij voor het seizoen 2023/2024 op zoek naar een nieuwe assistent trainer. Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met Ben Hanegraaf, tel.nr. 06 – 51 54 64 41 of een e-mail sturen naar [email protected].

sjuul vd Heijden