Prinses Irene heeft nieuwe hoofdtrainer

14 januari 2023 16:45

Technische Commissie

Jurgen Elbers is de nieuwe hoofdtrainer van ons eerste elftal. Jurgen (47) is woonachtig in Eindhoven. In zijn jeugdjaren heeft hij met name de jeugdopleidingen van onder andere PSV en Helmond Sport doorlopen. Na het tweede elftal van Helmond Sport, heeft hij in de 1e elftallen van ESV, De Valk en EFC gespeeld. Op de foto ondertekend Jurgen, in het bijzijn van Maarten van de Goor, voorzitter van de Technische Commissie, de overeenkomst die tot het einde van dit seizoen loopt.

In 2007 heeft Jurgen de overstap naar het trainersvak gemaakt en is hoofdtrainer geweest bij ESV, Wilhelmina Boys, Deurne en Bladella. Bij deze verenigingen heeft hij altijd naar volle tevredenheid gefunctioneerd en goede resultaten behaald. Vorig seizoen behaalde Jurgen bij Bladella nog de nacompetitie voor promotie maar besloot uiteindelijk toch bij deze vereniging te stoppen.

Jurgen was op zoek naar een nieuwe uitdaging en heeft deze bij onze vereniging gevonden. De gesprekken met Jurgen waren vanaf het begin erg positief. Wij beseffen dat het niet eenvoudig is gedurende het seizoen in te stappen maar beide partijen zijn ervan overtuigd dat er voldoende mogelijkheden zijn om van dit seizoen nog een mooi seizoen te maken. Samen met de spelers en de begeleiding gaat hij alles in het werk stellen om de hoofddoelstelling van handhaving in de tweede klasse te behalen. En wellicht nog meer ….

Wij hebben hier alle vertrouwen in.

De Technische Commissie,

Maarten van de Goor

Ben Hanegraaf

René van de Ven