Korfbalsters thuis tegen Odio

30 september 2022 21:45

Zondag om 12.30 uur spelen de korfbalsters van Prinses Irene hun vierde competitiewedstrijd tegen Odio uit Millingen aan de Rijn. Na de winst van vorige week zijn de meiden weer gebrand om de punten in Nistelrode te houden.

Het is lang geleden dat de ploegen elkaar troffen, dus een duidelijk beeld zullen de ploegen niet van elkaar hebben. Odio staat op de 7de plek en heeft vorige week net verloren van Oranje Wit. Voor de meiden van Prinses Irene is het belangrijk om geconcentreerd te blijven en er weer vol voor te gaan!

De wedstrijd staat onder leiding van Mevr.  M. van de Ven - Hordijk.  Het beginsignaal zal om 12.30 uur gegeven worden, thuis bij Prinses Irene. De meiden kunnen alle support gebruiken, dus ieder is van harte welkom!

Programma hoofdklasse:
12.30 Prinses Irene - Odio