Korfbal PRINSES IRENE 2 - DAW 2

25 september 2022 17:30

Korfbalsters houden punten in Nistelrode

Vandaag hadden we echt een kraker tegen DAW Schaijk.
Direct na het fluitsignaal van de scheids wist Maurie de 1-0 op het bord te zetten. Nadat DAW op gelijke hoogte kon komen, was het Maurie die het mandje weer wist te vinden en de 2-0 binnenschoot.
Na 16 minuten wist ook DAW het mandje weer te vinden en scoorde 3-1. We gingen de rust in met 6-2.

Meteen na de rust wist Sam met een doorloopbal de 7-2 binnen te gooien. Gelukkig hebben we het tempo van de eerste helft goed doorgetrokken en wisten we de wedstrijd te winnen.
Met een 12-6 overwinning wisten wij de punten in Nistelrode te houden.

Volgende week staat er weer een thuiswedstrijd op het programma. We spelen dan tegen Altior.

Wisselspelers: Jill en Debra

Maurie (2), Jasmijn (3), Carlijn, Emma (3), Sam (2), Lizan (1), Noëlle (1), Guusje.