Korfbalsters thuis tegen DAW

22 september 2022 23:15

Aanstaande zondag spelen de korfbalsters in eigen dorp hun derde competitiewedstrijd. Deze keer nemen de dames het op tegen DAW uit Schaijk. Na de ruime winst van vorige week gaan de dames deze zondag vol goede moed het veld op.

Het is alweer een aantal jaar geleden dat deze twee ploegen elkaar troffen in de competitie. Wel hebben zij de laatste jaren af en toe tegen elkaar gespeeld als oefen- of bekerwedstrijd. Afgelopen jaar werd de bekerwedstrijd gewonnen door de dames van Prinses Irene met een eindstand van 5-12.
Door het verlies van de eerste competitiewedstrijd is het voor de korfbalsters uit Nistelrode heel belangrijk om deze zondag de punten binnen te slepen. DAW doet het tot nu toe niet slecht in deze competitie, zij hebben nog geen wedstrijd verloren, het belooft daarom een spannende en strijdlustige wedstrijd te worden.

De wedstrijd staat onder leiding van dhr.  J. Das en het startsignaal zal om 12:30 gegeven worden, op het thuisveld van Prinses Irene. De dames kunnen alle support goed gebruiken, dus deze is dan ook van harte welkom!

Programma hoofdklasse:
12:30 Prinses Irene - DAW Schaijk