Pupil van de week: Tijn van Erp

14 oktober 2021 0:00

Bestuur

Tijn van Erp is zondagmiddag in de wedstrijd van ons 1e elftal tegen CHC de pupil van de week. Een ‘Van Erp’ zullen velen denken, dat zal familie zijn van naamgenoot Gijs die 2 weken geleden afscheid nam van het 1e elftal. Dat is niet het geval, wel is een van de beste spelers van Prinses Irene, Tim van der Heijden familie en ook zijn held bij Prinses Irene.

Tijn is net als Tim ook een linkspoot en net als Tim speelt hij op het middenveld. Zijn grootste talent is ballen in de kruising schieten! Die kunnen we bij Prinses Irene goed gebruiken😊😊.
Tijn speelt dit seizoen in de JO-10 1, daarvoor speelde hij in JO-7-8 en 9-1.  Hij wordt en werd getraind door moeder Wendy, Maikel Smits, Björn van Oort en Gijs van Kessel.
Zijn vader was een verdienstelijk voetballer bij onze buren uit Vorstenbosch, moeder (Wendy v.d. Heuvel red.) korfbalde vroeger jarenlang bij Prinses Irene  in het eerste achttal.

Tijn begon met voetballen nadat hij een keer was gaan kijken bij zijn grote broer. Er zijn de nodige familieleden van hem lid van Prinses Irene. Broer Jelle, zijn neefjes Mike en Tim en zijn nichtjes Noa en Lune en ook nog natuurlijk oom Dennis (v.d Heuvel).
Het absolute hoogtepunt voor Tijn was de wedstrijd waarin hij maar liefst drie keer scoorde.

Zondag zal zeker een hoogtepunt zijn, naast zijn ouders verwachten we ook zijn grootouders langs de lijn. Hopelijk brengt Tijn zondag Prinses Irene geluk en weet hij de keeper van koploper CHC met een schot in de kruising te passeren.

pupil vd week 2021-2022