Afscheid Gijs van Erp

1 oktober 2021 12:00

Bestuur

Op zondag 3 oktober a.s. wordt stilgestaan bij het afscheid van Gijs van Erp als speler van het 1e elftal. Na 17 seizoenen!! vindt Gijs het mooi geweest. Een heel bijzondere prestatie waarin hij aan de basis heeft gestaan van de succesvolste periode in de geschiedenis van ons eerste voetbalelftal.

Niet voor niets is Gijs uitgeroepen tot de beste rechter centrale verdediger in het 75-jarig elftal bij dat jubileum. Na de wedstrijd tegen Volharding zal Gijs door het bestuur en de A-selectie worden bedankt voor zijn inzet en betrokkenheid bij het eerste elftal. Wij verzoeken daarom alle aanwezigen en belangstellenden om na de wedstrijd zich op de tribune te verzamelen waar wij zullen stilstaan bij deze bijzondere prestatie. Vervolgens krijgt iedereen dan ook de gelegenheid Gijs persoonlijk te bedanken voor de vele mooie jaren.

Het bestuur en A-selectie.