1e elftal start tegen Hvch

31 juli 2021 13:00

Seniorencommissie

Inmiddels zijn ook de schema’s van het bekertoernooi bekend. Het 1e elftal start op zondag 5 september met een thuiswedstrijd tegen Hvch. De week daarop volgt in Schaijk de wedstrijd tegen Daw. Het bekertoernooi wordt afgesloten met een thuiswedstrijd tegen Top.

Het 2e elftal start ook met een thuiswedstrijd en wel tegen het 2e elftal van Daw, daarna uit naar Hvch en de laatste bekerwedstrijd is ook uit tegen de reserves van Berghem.

Vrouwen 1 start ook thuis met een wedstrijd tegen het vaandelteam van Udi'19. Daarna volgen in uitwedstrijden de reserves van Eindhoven en Nuenen.

Bron: Knvb