A-selectie telt 38 spelers

5 juli 2021 0:00

Seniorencommissie

Op zondag 15 augustus start de A-selectie met de Kick-Off voor het seizoen 2021-2022. Om 10.30 uur is dan de eerste training met daarna een lunch en een “Kick-Off presentatie”. De selectie telt 38 spelers waaronder 4 doelmannen. In totaal komen er 5 spelers over naar de senioren. Wat opvalt is dat het een selectie is met erg veel jonge spelers. Spelers met * komen over vanuit JO19-1.

Doelman Luuk van Vilstern keert, na een kort uitstapje naar zijn “roots regio” (VVA Acherberg) terug. Broer Thijs bewandelt de omgekeerde weg en gaat voetballen bij vv Dodewaard waar hij ook in zijn (vroege)jeugd speelde. Zoals eerder gemeld stopt Gijs van Erp, nieuwelingen Tim de Bie (EFC) en de teruggekeerde Robin Walk (Udi ’19), moeten dat verlies opvangen.

Op zaterdag 21 augustus wordt de eerste vriendschappelijke wedstrijd gespeeld. In Mierlo Hout wordt om 18.00 tegen de gelijknamige 2e klasser aangetreden. Een week later zijn de amateurs van Top (1e klasse) de tegenstander. De eerste 3 zaterdagen van september worden er bekerwedstrijden gespeeld. De KNVB heeft de tegenstanders daarvoor nog niet ingepland.

Als alles volgens plan gaat kan op zondag 26 september de competitie  2021-2022 worden gestart. Ook van dat speelschema krijgen we later de invulling.

1)     Akker, Martijn v/d

2)    Berendsen, Tom

3)     Berg, Sjoerd v/d

4)    Bevers, Cas (K)*