In memoriam: Hans Geurts

4 mei 2020 19:00

Bestuur

Ons bereikte het droevige bericht dat vrijdag 1 mei Hans Geurts op 71-jarige leeftijd is overleden aan de gevolgen van een hartstilstand.

In_memoriam_-_Hans_Geurts_-_2_mei_2020.jpgHans was 24 jaar lid van onze vereniging, waarvan hij 12 jaar jeugdleider is geweest. Hans was nagenoeg dagelijks op het sportpark te vinden, als supporter én vrijwilliger. Hij volgde de prestaties van het eerste vrouwenelftal en herenelftal nauw op de voet.

Vanaf 2002 draaide hij mee in de zondagdienst en was hij lid van de commissie Materialen en onderhoud.  Op vrijdagochtend was Hans altijd druk bezig om samen de kleedlokalen weer schoon te hebben voor het weekeinde. Tevens zorgde Hans er jarenlang voor dat in de rust of na de wedstrijd spelers en speelsters van Prinses Irene hun dorst konden lessen en voorzag hij hen van een bekertje thee of ranja. Daardoor was hij een bekend gezicht bij alle actieve leden van de club.

Vanwege zijn vele verdiensten voor de vereniging is hij in 2015 benoemd tot Lid van Verdienste van onze vereniging.

Hans was een echte clubmens. Hoewel hij niet graag op de voorgrond stond, kon je altijd een beroep op hem doen wanneer het nodig was. Wij zullen Hans als lid, vrijwilliger en goedhartig mens missen binnen onze vereniging. Namens het bestuur van Prinses Irene, Supportersclub, Vrienden van Prinses Irene en al onze leden wensen wij zijn familie en vrienden heel veel sterkte toe om dit verlies te verwerken.

Bestuur RKSV Prinses Irene

Bron: Beeld: RKSV Prinses Irene (archief)

2020 Hans Geurts In memoriam lid van verdienste