Start tweede helft zaalseizoen voor korfbalsters

17 januari 2020 10:30

Aankomende zondag wordt opnieuw gespeeld tegen Rosolo uit Reusel. De vorige wedstrijd kwam Prinses Irene al snel op 3-0 voorsprong maar verloor uiteindelijk met 16-23. Rosolo staat op dit moment op de tweede plek en de meiden van Prinses Irene op de vijfde plek.

Prinses Irene zal flink haar best moeten doen om de punten mee naar huis te nemen. De laatste wedstrijd tegen Rosolo is vier weken geleden gespeeld in het voordeel van Rosolo. Prinses Irene heeft echter op het veld gewonnen van Rosolo. De Reuselse ploeg is snel waardoor Prinses Irene het slim zal moeten gaan spelen en rustig de kansen zal moeten zoeken.

Om ervoor te zorgen dat Prinses Irene in de Topklasse blijft spelen, is het van belang dat er punten gepakt gaan worden.

Alle support is welkom om ervoor te zorgen dat de punten mee naar Nistelrode gaan. De wedstrijd wordt om 16:25 uur gespeeld in het Sporthuis Reusel Blauw in Reusel. Dit wordt gespeeld onder leiding van N. Schallenberg.

Programma Topklasse:
Stormvogels - Swift            15:00 uur