A.s. zondag huldiging 250e wedstrijd Linda

2 oktober 2019 20:30

Bestuur

Aansluitend aan de wedstrijd tegen De Peelkorf wordt a.s. zondag 6 oktober Linda van Tilburg gehuldigd voor de 250 wedstrijden die zij heeft gekorfbald in het eerste team van Prinses Irene. Alle leden, supporters, vrienden en familie zijn natuurlijk van harte welkom om hier bij te zijn.

Oktober - 250e wedstrijd Linda van TilburgDe officiële wedstrijden worden netjes bijgehouden. In mei van dit jaar trad Marina van Venrooij nog toe tot deze groep gehuldigden, nu is daar dus de eer aan Linda. In seizoen 2010-2011 maakte Linda haar debuut als A-junior in het eerste achttal. Linda is de dertiende speelster die deze mijlpaal bereikt in de historie van onze club.

Zondag om 15.00 uur speelt het 1e team tegen De Peelkorf uit IJsselstein, de officiële huldiging zal direct na de wedstrijd plaats vinden op het veld. Na afloop is er de gelegenheid om Linda te feliciteren.

Wij feliciteren Linda met deze mijlpaal en wensen haar een prettige wedstrijd en mooie dag toe!
Bron: Beeld: Archiefbeeld RKSV Prinses Irene

2019 2019-2020 250e wedstrijd Linda van Tilburg de Peelkorf THUIS jubilaris k1 korfbal